2009. február 23., hétfő

Gazdag zöldségragu


"Sajnos sikerült elkavarnom a jegyzetet erről a finomságról. így csak nagyjából tudom leírni hogyan is készítettem és mennyi arány a zöldségek között. Azért remélem még megtalálom...."
Megtaláltam!

Hozzávalók
  • 550 g krumpli
  • 145 g lila hagyma
  • 80 g gomba
  • 160 g mirelit bébirépa
  • 230 g mirelit brokkoli
Fűszerkeverék
  • 4 gerezd fhagyma(8g)
  • só,bors,sáfrány, bazsi,kakukkfü
  • 2 ek piros arany
  • 4 ek szójaszósz
  • 3 ekolivaolaj
  • 1 tk dijoni
"Rétegezem a zöldségeket tetszés szerint, majd lefedtem alufóliával és pároltam 15 percig légkeverésen 200 fokon. levettem a fóliát hozzáadtam a fűszerkeveréket, összekavartam légkeverésen 25 percig 220 fokon sütöttem" De így nem lett olyan ropogós, De aki úgy szereti az süsse tovább. :)
Összesen: 784 kcal!


A képek adják hogyan kell elkészíteni. Egymásra rétegeztem, és amikor kész volt lefóliáztam és 15-20 percig párolom. Utána levettem rákentem a szószt, és jól összekevertem. Meg is sóztam hogy ne maradjon sótlan és így sütöttem 35-45 percig, attól függően ki mennyire szeretné ropogósan. Időnként meg kell kevergetni!!
Én így rétegeztem: Krumpli, hagyma, brokkoli, krumpli, gomba, hagyma, répa és a teteje krumpli.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése