2009. február 17., kedd

Olcsó és finom csemege



Megéheztünk szénhidrátnapon és csak fogyi kenyér volt otthon meg paradicsom amivel nem lehetett bűnözni. Ezért kitaláltam ezt a csodát:D
Ez a kis ártánypalánta még azt sem várta meg hogy lefotózzam már bele is kontárkodott. a Kép igazolja.....
1 szelet fogyikenyér 40 kalória, így 1 szelet kb. 55-60 kcal-t tartalmaz.

Hozzávalók
  • paradicsom
  • bazsalikom
  • citromlé
  • só,bors
Hát én csak fogtam és a felkockázott paradicsomot bedobtam amixerbe hozzáadtam a bazsit meg a citromlevet, pici só+bors és leturmixoltam. Ha egy kis éttermi hangulatot akarunk varázsolni neki adhatunk hozzá egy kevéske olívaolajat. Tényleg nagyon fincsi!
És amit még ajánlanék, ha valakinek van kis öko bazsalikomja, cserepes friss levelekkel még finomabb.
Ja és a kenyérkéket megpirítottam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése