2009. február 19., csütörtök

Gyümölcsleves


Egy natúr gyümileves gyümölcsnapra. Semmi tejföl, semmi tejszín! laktató és finom!

Hozzávalók
  • 500 g alma 155 kcal
  • 105 g banán 110 kcal
  • 100g eper 35 kcal
  • 800 ml víz
  • fahéj, szegfűszeg, vaníliapor vagy aroma
Összesen: 300 kcal Kb.: 4-5 adag jön ki belőle, tehát 1 adag: 60-75 kcal
Elkészítés
Az almákat feldaraboltam, beledobtam a hideg vízbe hozzáadtam 2 késhegnyi szegfűszeget mert csak őrölt vollt itthon és fél rúd fahéjat. 5 perc melegítés után hozzáadtam a fagyasztott epret és 8 percig főztem, illetve amíg az alma meg nem puhult. Ekkor kivettem belőle a mixerbe 150 g-nyi almát + egy kis levet ehhez hozzáadtam 37 g banánt nyersen, raktam még bele fahéjt, szegfűszeget vaníliaport és leturmixoltam. Amikor az almákat kiszedtem akkor adtam csak hozzá a 68 g-nyi banánkarikát és míg turmixoltam addig takarékon főtt.
A leturmixolt dolgot hozzákevertem, ráforraltam kicsit és édesítővel édesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése