2010. január 12., kedd

Meggyszósz vagy meggymártás?


Egy mennyei meleg főzelék a fázós gyümölcsnaposoknak.
Hozzávalók kb 2 adagra
  • 100 g mirelit meggy
  • 1 banán
  • 1 körte
  • Fűszerek: 1 rúd fahéj, 2-3 szegfűszeg, nekem kelett bele pici őrölt fahéj a végén mert imádom
  • citromlé
  • vaníliaaroma (elhagyható)
  • 1 ek méz
  • pici édesítő ízlés szerint
Elkészítés:
A meggyet felöntöttem annyi vízzel, hogy 1 cm-rel felette legyen. Beletettem a fahéj rudat , szegfűszeget, vaníliaaromát, mézet és addig főztem míg nem kezdett habosodni. Kb 7 perc volt azt hiszem. Ekkor összeturmixoltam a hámozott magozott körtét és a banánt. Kivettem a fahéjat meg aszegfűszeget amit láttam, és hozzáadtam a pürésítettgyümölcsöt. Jól összeforraltam, végül ízesítettem citromlével, pici fahéjjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése